mandag 29. desember 2008

Balanse er på flyttefot

Kjære lesere!

Månesurfing-bloggen har tjent meg godt i snart to år. Det har vært en innsiktsfull prosess å føre selvutviklingsdagbok online. Jeg har oppnådd mer balanse i mitt liv ved å benytte dette brukernavnet. Betraktelig mer sinnsro har kommet meg til gode. Føler allikevel at det siste året har bestått av utrenskning, renselse og avslutninger, så når vi nå nærmer oss årsskiftet proklamerer jeg nytt år - nye muligheter!

Ubundet, levende, fri og ørlitegrann rastløs som jeg er kommer jeg nå til å pakke snippsekken og flytte innleggene mine videre i Blogglandia. Nissen blir igjen her. Et nytt hjem på ny adresse, med nytt alias og nymalt layout venter på meg. Sammen med andre utfordringer, helhetlige manifesteringer og kreative oppgaver. Innleggene i denne bloggen er på magisk vis til å tryllet vekk. Om du ønsker å henge med videre på den alternative livsreisen min kan du sende meg en mail for å få den nye webadressen, eller legge igjen et lite pip i kommentarfeltet innen rimelig tid.

Takk for alt, Månesurfere :)

Hjertelig hilsen,
Balanse

13 kommentarer:

Camilla sa...

Pip.....!

:)

Anonym sa...

En æra er over... Har hatt stor glede av å følge Månesurfing disse årene, og jeg vil gjerne være med videre. Så, pip fra meg også, har sendt deg en mail :)

Anonym sa...

jeg vil også være med... men du har ikke lagt ut mailadressen din... hvordan skal jeg da få vite ny bloggeadresse... buhu...

Silje Valkyrie sa...

pip pip fra meg også

Balanse sa...

Indira: du har vel linken fra før :)
Shimla: takk for gode ord og mail, du er inne på den nye bloggen har jeg observert :)
Anonym: du finner epostadressen min under profilen min :)
Valkyrie: jeg får ikke opp hvem du er siden blogger-profilen din er usynlig. Er du SJ?

Anonym sa...

Mail er sendt, spent på å se hva du har funnet på nå, Balanse!

Anonym sa...

PIP og godt nytt år1 Takk for all inspirasjonen som har vært med på å fylle min tilværelse fra denne bloggen. Jeg vil også gjerne være med på flyttelasset! min mail ingvillregine@gmail.com

Anonym sa...

Farvel Balanse, velkommen - ?
Jeg sender en mail, og takker for innovative tanker og indre reiser med Månesurfing.

Hverdagsheksen sa...

Så spennende! Sender deg en pip jeg for det høres ut som en tid med mye lærdom hos deg nå, og gjennom dine lærdommer kan andre lære også;)
Når vender du nesen sørover?

Balanse sa...

Hverdagsheksen: min reise er allerede i gang på et annet sted, hyggelig at du vil seile med meg. Send meg en mail (du finner den i profilen min), så skal du få være med videre :)

dineVibber.no sa...

Hei! Jeg ønsker å følge deg videre. Hva er adressen?
Hilsen Stig

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med videre.

mayll@online.no

Eldnord sa...

Takk for kommentar på bloggen. Trodde ikke det var andre en meg som så den. :p Skrev den egentlig mest for egen skyld og utvikling ettersom jeg fikk følelesen av at det var helt øde på siden min. Er du fra alternativt nettverk?

Har egentlig ikke fått noen støtte selv i denne prosessen bortsett fra de tingene jeg har satt igang for å balansere livet mer. Energistrømningene har ikke blitt roligere, men de er heller ikke blitt sterkere. Jeg vågde meg ut på en rolig yoga sammen med denne prosessen, tenkte det ville holde meg sånn nogenlunde rensa/åpen innevendig. Har ikke lyst til å bli stiv i kroppen, best å holde den myk og fleksibel nok til å bære disse energiene.